Ogrom ofert różnorodnych – niekiedy nawet niecodziennych i zaskakujących – firm zajmujących się najprzeróżniejszą działalnością, w oczach przedsiębiorców stawiających swoje pierwsze kroki na gruncie prowadzenia samodzielnej firmy, wydaje się nie do zmierzenia. Często obawiamy się utonięcia w morzu innych marek, zagubienia wśród firm z ugruntowaną już na rynku pozycją, tradycją i stałymi klientami. Nie ukrywajmy – nie jest to całkowicie niemożliwe. Aby jednak nie dopuścić do tak czarnego scenariusza, warto przedsięwziąć środki, które umożliwią naszej działalności zaistnienie na rynku i stanie się marką rozpoznawalną. Numerem jeden wśród owych czynności jest oczywiście reklama. Wbrew utartym schematom myślenia, reklama nie służy wyłącznie zachęceniu klientów do wyboru naszej właśnie firmy, spełnia także – przede wszystkim – znacznie istotniejszą funkcję informacyjną oraz kreującą potrzeby naszych potencjalnych zleceniodawców, które my zaś, jako firma, możemy spełnić. Informowanie od naszej działalności warto zacząć od Internetu i stworzenia strony internetowej, bądź przynajmniej wpisania się na różnorodne wortale zbierające informacje o przedsiębiorstwach, typu panorama firm. Dobrą opcją, nawet dla nowych działalności, które jednak pozyskały już jakichkolwiek klientów, jest prośba o opinię i rekomendację.
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Leave a Reply