Czym jest reklama partyzancka

Aby odnieść sukces trzeba się czymś wyróżniać na tle konkurencji. Oczywiście najważniejszym wyróżnikiem powinna być wysoka jakość oferowanych usług bądź produktów. Niemniej ważna jest również dobrze zaprojektowana i poprowadzona kampania reklamowa. Pomysłów na oryginalną i skuteczną reklamę jest całe mnóstwo. Jednym z ciekawszych jest reklama partyzancka. Polega ona na stosowaniu niekonwencjonalnych technik, gwarantujących, że nawet osoba niezwracająca uwagi na tradycyjne nośniki reklamowe, zauważy naszą reklamę. Stosuje się tu na przykład popularne „vlepki”. Reklamę partyzancką przeniesiono też na najważniejszą chyba obecnie w świecie reklamy i marketingu sferę Internetu. Aby dotrzeć do odbiorcy internetowego, trzeba nieustannie zaskakiwać, wręcz szokować. Reklama partyzancka świetnie spełnia to zadanie. Efekt zaskoczenia można osiągnąć zarówno poprzez treść reklamy, jak i jej formę. Tego typu reklama często jest wręcz szokująca i może niekiedy wzbudzać kontrowersje. Na tym polega jej siła, ale też niebezpieczeństwo, jakie reklama partyzancka ze sobą niesie. Treści kontrowersyjne z jednej strony wzbudzają największe zainteresowanie, z drugiej jednak łatwo przesadzić i zamiast zaciekawić – odstraszyć potencjalnych klientów. Decydując się na taką reklamę trzeba być zatem czujnym, ale ryzyko może być bardzo opłacalne.