Wszystko może być nośnikiem

Reklamy otaczają nas ze wszystkich stron. Stały się tak powszechnym elementem naszego życia, że właściwie przestaliśmy na nie zwracać uwagę. Reklamodawcy muszą wykazywać się coraz większą pomysłowością, by dotrzeć do klientów. Paradoksalnie jednym ze sposobów jest szukanie nietypowych powierzchni reklamowych, co powoduje, że reklamy przytłaczają nas coraz bardziej. Powszechne stało się już drukowanie reklam na przykład na biletach komunikacji miejskiej. Modne stają się też papierowe torby na zakupy czy pieczywo, zadrukowane reklamami lokalnych przedsiębiorców. Skuteczność tego typu przekazu wydaje się niewielka. Na reklamę na bilecie każdy mimowolnie zerknie, ale czy aby na pewno ją zapamięta? Torba na zakupy wzbudza ciekawość i każdy przy pierwszym kontakcie przynajmniej przejrzy wydrukowane na niej reklamy, ale robiąc zakupy regularnie przestanie zwracać na nie uwagę. Idealnym nośnikiem reklamowym są też ludzie. I nie chodzi tu już tylko o koszulki z reklamowymi nadrukami. Jednym z oryginalniejszych nośników reklamowych jest bowiem ludzkie ciało! Wynajem twarzy jako powierzchni reklamowej zaoferowało na przykład dwóch absolwentów z Wielkiej Brytanii. Reklamy malowane są na ich twarzach zmywalną farbą do ciała. Chętnych na zareklamowanie się w ten sposób nie brakuje. Taka reklama bez dwóch zdań przykuwa uwagę klientów.

[Total: 0    Average: 0/5]

Comments

comments