rekrutacja pracowników
Na założenie własnej firmy decyduje się coraz więcej młodych osób. Wiele z nich pozostaje przyprowadzeniu jednoosobowej działalności gospodarczej i przyjmowaniu pojedynczych zleceń. Jednak wiele przedsiębiorstw z takiej małej działalności, w której pracę ma jedna osoba, szybko się rozrasta, zdobywa uznanie na rynku, pojawiają się nowi klienci, kolejne zlecenia i konieczne staje się zatrudnienie dodatkowych pracowników. Sytuacja się więc odwraca i przedsiębiorca, który niegdyś miał problem ze znalezieniem pracy, sam staje się zatrudniającym. Łatwo jednak można się zorientować, że zatrudnianie wcale nie jest prostym zajęciem. Chociaż na rynku faktycznie nie brakuje osób z wykształceniem, to w rzeczywistości nie są one przygotowane do wykonywania konkretnej pracy, muszą przejść szkolenie, a wielu z nich po prostu rezygnuje, narażając tym firmę na straty. Jak zatem można wybrać takie osoby, które faktycznie sprawdzą się na konkretnych stanowiskach i wspólnie będą pracować na sukces firmy? Niedoświadczonemu pracodawcy z pewnością przydadzą się konsultacje biznesowe. Osoba specjalizująca się w obserwowaniu firm, planowaniu działań biznesowych zwykle też potrafi dobrze doradzić, według jakich kryteriów przyjmować nowych pracowników, jakie warunki współpracy im zaoferować oraz jaki rodzaj umowy zaproponować na początek.