Reklama w social mediach

Błyskawiczny rozwój portali społecznościowych, zwanych też social mediami, szybko został zauważony i wykorzystany przez firmy. Portale społecznościowe stały się w ten sposób potężnym narzędziem reklamowym. Mnóstwo osób, w szczególności młodych, nie wyobraża sobie życia bez Internetu i poświęca na przeglądanie go niemal każdą wolną chwilę. Jak powszechnie wiadomo, aby skutecznie się zareklamować, trzeba być na bieżąco z obowiązującymi trendami. Obecność firm na portalach z założenia przeznaczonych dla młodych ludzi do kontaktowania się ze znajomymi, nikogo zatem już nie dziwi. Przedsiębiorstwa zakładają swoje własne profile, zwane fanpage’ami i robią wszystko, co mogą, aby przyciągnąć do siebie jak największą liczbę obserwujących. Charakterystyczna ręka z wyciągniętym w górę kciukiem i hasło „polub nas” pojawiają się w spotach reklamowych, na plakatach i billboardach, stronach internetowych a nawet opakowaniach produktów. Popularnym narzędziem są także konkursy, w których można wziąć udział dopiero po polubieniu fanpage’a danej firmy. Rozwój nowej niszy na rynku szybko zauważyli również specjaliści od marketingu i reklamy. Nagle pojawiło się mnóstwo specjalistów od reklamy w social mediach, którzy oferują odpłatne prowadzenie firmowych profili. Organizowane są także specjalne kursy z zakresu reklamy w portalach społecznościowych.

[Total: 0    Average: 0/5]

Comments

comments