Reklama w kinie

Wiele osób wybierając się do kina nie martwi się niewielkim spóźnieniem. Powszechnym zjawiskiem stało się bowiem doliczanie do podanej w repertuarze godziny seansu przynajmniej piętnastu minut poświęconych na reklamy. Reklama w kinie wydaje się bardzo skuteczna. Widzowie nie mają możliwości zmiany kanału, jak w przypadku telewizji, a wychodząc z sali ryzykują, że przegapią początek filmu. Jeszcze niedawno czas przed filmem poświęcony był przede wszystkim na zwiastuny mających wejść wkrótce na kinowe ekrany filmów. Swoją liczbą zwiastuny znacznie przewyższały ilość reklam. Miłośnicy filmów siedzieli więc grzecznie na swoich miejscach i chłonęli zwiastuny, a wraz z nimi automatycznie także reklamy. W tej chwili proporcje odwróciły się i reklamy zajmują większość czasu przed filmem. Zwiastuny w kinie stają się obecnie wręcz rzadkością. Kinomaniacy w oczekiwaniu na upragniony zwiastun zmuszeni są zatem obejrzeć od kilku nawet do kilkunastu reklam. Znaczną ich część stanowią reklamy napojów i przekąsek – dokładnie takich samych, jakie możemy nabyć w znajdującym się na terenie kina barze. To działanie jak najbardziej celowe. Klienci kina, którzy nie zaopatrzyli się przed seansem, mają pod ich wpływem nabrać ochoty na napój, orzeski albo popcorn i wyjść z sali, by dokonać zakupów w kinowym barze.

[Total: 0    Average: 0/5]

Comments

comments