Programy lojalnościowe wciąż popularne

Głównym zadaniem reklamy jest oczywiście zainteresowanie naszą ofertą nowych klientów. Samo przyciągnięcie klienta to jednak nie wszystko. Trzeba jeszcze zadbać o to, by ów klient zechciał przy nas pozostać. Jednym z coraz częściej stosowanych przez przedsiębiorstwa sposobów są programy lojalnościowe. Główne założenie polega na tym, że za skorzystanie z naszej oferty klienci otrzymują punkty. Po uzbieraniu odpowiedniej ilości mają możliwość wymiany swoich punktów na nagrody. Z programów lojalnościowych korzystają już niemal wszystkie sieci super i hipermarketów, stacji benzynowych, sieci komórkowe, a nawet banki. Skuszeni atrakcyjnymi nagrodami, o których przypomina się za pomocą kampanii mailingowej, klienci wracają do nas i korzystają z naszej oferty czy usług regularnie. Dobrze opracowany program lojalnościowy spełnia zatem zadanie skutecznej reklamy – przyciąga do nas nowych klientów – a także jest dobrą metodą na zatrzymanie ich przy naszej firmie. Skuszeni wizją otrzymania atrakcyjnych nagród klienci chętnie przystępują do udziału w kolejnych programach lojalnościowych. Haczyk w tym, że naprawdę ciekawe nagrody wymagają zebrania wielu punktów. Często na upatrzoną przez nas nagrodę musielibyśmy zbierać punkty latami. Mało kto zwraca jednak na to uwagę i programy lojalnościowe cieszą się niesłabnącą popularnością.

[Total: 0    Average: 0/5]

Comments

comments