elektroniczny obieg faktur

Zastanawiałeś się zapewne niejednokrotnie, jak usprawnić pracę oraz ułatwić sobie dostęp do bieżących dokumentów. Świetnym rozwiązaniem jest elektroniczny obieg faktur. Umożliwia on skuteczniejsze kontrolowanie dostępu do faktur zarówno w formie elektronicznej jak i papierowej. Dzięki zaawansowanym możliwościom wyszukiwania można szybko znaleźć oraz monitorować dany dokument. Co ważne, mamy wówczas łatwy dostęp online do wszystkich plików. Pomaga on także utrzymać porządek w dokumentacji, ułatwia gromadzenie i kompletowanie faktur. System elektronicznego obiegu faktur przetwarza w prosty sposób dokumenty z zewnątrz, między innymi z wszelkich systemów biurowych typu Office, z poczty e-mail, z faksu, ze skanera, z edytorów plików tekstowych. Stosowanie takiego systemu, wyklucza zagubienie dokumentacji lub też jej zniszczenie, co nierzadko zdarza się na co dzień. Stosując takie oprogramowanie, księgowość staje się mniej skomplikowana. Właśnie ze względu na wyżej wymienione powody, stosujemy tę metodę zarządzania dokumentacją, w naszym zawodzie jest to niezwykle pomocne, gdyż zajmujemy się księgowością (Norwegia). Naszym klientom daje to możliwość stałego nadzoru swojej dokumentacji online, a także większe poczucie bezpieczeństwa.