Czy biznes w internecie to dobry biznes?

Rynek potencjalnych klientów jest ogromny – w Polsce z internetu korzysta około 10 milionów ludzi. Uruchamiając sklep internetowy, możemy założyć, że miesięcznie odwiedzi go kilkaset tysięcy internautów. Nawet niewielu kupujących przyniesie nam określone zyski. Jeżeli nasze towary będą cieszyć się zainteresowaniem, prawdopodobnie będziemy mieć również klientów zagranicznych. Jeżeli osobiście będziemy się zajmować prowadzeniem e-sklepu, dość szybko powinniśmy osiągnąć satysfakcjonujące dochody. Nie ponosimy wielu kosztów, które wiążą się z prowadzeniem normalnego sklepu. Mianowicie – nie ponosimy kosztów wynajęcia lokalu, jeżeli nie mamy pracowników – nie ponosimy wysokich kosztów zatrudnienia, otwarcie sklepu internetowego to na początek koszt strony, reklamy. Nie mamy sztywnych godzin pracy, tylko od nas zależy długość czasu pracy. Inne zalety to duża możliwość dotarcia do nieograniczonej liczby potencjalnych klientów, możliwość sprzedaży za granicę. Należy jednak pamiętać, że zdobycie zaufania klientów to długotrwały proces, a konkurencja jest bardzo duża. Solidność musi być podstawą działania e-sklepu, a nasza wiarygodność powinna stać się naszą wizytówką. Tylko wtedy utrzymamy swoich klientów na długo, a dzięki dobrej reklamie zapewnionej nam przez zadowolonych klientów, zyskamy nowych.

[Total: 0    Average: 0/5]

Comments

comments